مملکته

مملکته

ایران و ایرانی همیشه افتخار آفرین بوده و هست
مملکته

مملکته

ایران و ایرانی همیشه افتخار آفرین بوده و هست

در چشم باد رو ول میکنیم جومونگ میبینیم مختارنامه رو ول میکنیم قهوه تلخ میبینیم

بعد میگیم دولت از بی فرهنگی جلوگیری نمی کنه ...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 8 آذر 1389 ساعت 18:12

حاجی حرف شما قبول ولی به این هم توجه داشته باش که مختار نامه خیلی از اشکال ها رو داره که به نظرم دیدگاه اشتباهی در بیننده ایجاد میکنه.
انشاالله در آینده نقدهاشو میشنوی و می خوانی

قهوه تلخ خیلی بار فرهنگی بیشتری داره نسبت به مختار نامه!
بشینیم مختار نامه ببینیم و فرهنگ جاهلیت اعراب رو؟
بازم مهران مدیری که هوای مردم رو داره و جلوی ظلم تا اون جایی که تونست ایستادگی کرد.

به نظر من که تلوزیون ایران نگاه کردن گناهه !
همین مختار رو هم باید از ماهواره دید اما چه کنیم که ماهوراه نداریم...
اگه مختار هم به ویدئوی خانگی می آمد خیلی بهتر بود
اصلا کاشکی فوتبال ها رو هم در شبکه نمایش خانگی پخش زنده می کردند که دیگه اصلا تلوزیون نبینیم

شرمنده حرفمو پس می گیرم
اصلا تلوزیون رو باید طلا گرفت
به خدا شرمنده لوگوی وبلاگتو ندیدم
به هر حال خوش باشی با مختارنامه
بگذار ما هم قهوه تلخ ببینیم و بی فرهنگ تر بشیم و شما اصل فرهنگ اسلامی و ناب رو از فیلمی مثل مختار یاد بگیرید

راستی حرف دلم ( لاست رو ول می کنید مختار رو می بینید بعد می گید چقدر دیدگاه مردم عمیق نیست!)

منظورم این بود که این فیلم داره بی فرهنگی را رواج میده نه اینکه بینندگانش بی فرهنگ هستند
حالا که معلوم شد گروه های شیطان پرست حامی مالی این فیلم بودند

۳ 30 اردیبهشت 1390 ساعت 15:15

بیا چهار چرخ را نگاه کن که چقدر مزخرف است
موقع عروسی داماد ها را به جمع کردن و بار کردن پهن وادار میکنه به نظر من این یک توهین بزرگی به ایرانی است کجایش خنده دار بود من که غصه ام بیشتر می شد گاه گاهی که بر حسب اتفاق آنرا میدیدم

سلام این سریال را من نمی بینم اما این که گفتی نقد به حساب می آید و نشانه آن است که در ایران دامادها کل عروسی را تقبل میکنند و چاره ای ندارند

رضا 17 خرداد 1390 ساعت 14:11 http://kerme-morde.blogsky.com

چرا اسمتو گذاشتی جوان ایرانی....؟؟؟
بزار جوان مسلمان عشق اعراب در شناسنامه ایرانی...
به خودت دروغ نگو هیچ وقت دوست من...دروغ گو دشمن خداست..{لبخند}

گرز 1 تیر 1398 ساعت 22:05

حاجی وبلاگت عالیه. با اجازه شیر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد