مملکته

مملکته

ایران و ایرانی همیشه افتخار آفرین بوده و هست
مملکته

مملکته

ایران و ایرانی همیشه افتخار آفرین بوده و هست

الهام در رشت:جریان انحرافی می‌کوشد دولت را از مسیر اصلی منحرف کن

مشاور حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه جریان انحرافی تلاش می‌کند دولت را از مسیر منحرف کند، خاطرنشان کرد: موارد مطرح شده توسط جریان انحرافی مسائل اصلی کشور نیست...

مشاور حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه جریان انحرافی تلاش می‌کند دولت را از مسیر منحرف کند، خاطرنشان کرد: موارد مطرح شده توسط جریان انحرافی مسائل اصلی کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامحسین الهام شامگاه سه‌شنبه در همایش بصیرت‌افزایی در مسجد فاطمه زهرا (س) این شهر اظهار داشت: قابلیت‌های موجود دولت باید مورد حمایت قرار گیرد.
وی ادامه داد: از احمدی‌نژاد در آنچه که تغییر نکرده است مانند علاقه خدمت‌رسانی به مردم، روحیه ساده‌زیستی، استکبارستیزی و دیگر نگاه‌های مثبت حمایت می‌کنیم.
الهام با تاکید براینکه در گفتمان از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنیم، افزود: از رئیس جمهور در مقابل جریان فتنه محافظت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم این جریان احمدی‌نژاد را به نفع خود مصادره کند.
مشاور حقوقی رئیس جمهور جریان انحرافی را حرکت مدیریت شده فتنه سال 88 خواند و تصریح کرد: فتنه‌گران از راس جریان انحرافی برای تحقق اهداف شکست خورده خود استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی تلاش می‌کند دولت را از مسیر منحرف کند، خاطرنشان کرد: موارد مطرح شده توسط جریان انحرافی مسائل اصلی کشور نیست.
الهام شعار دولت در سال 84 را برخاسته از آرمان‌های امام (ره) و رهبری ذکر کرد و بیان داشت: احمدی‌نژاد خواستار تبیین مکتب انتظار در آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاست.
مشاور حقوقی رئیس جمهور بر تبیین فرهنگ انتظار در سیاست داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر شرایطی پدید آمده که برخی حرکت‌های آغاز شده در سال 84 را غلط می‌پندارند و این امر اشتباه بزرگ است.
وی با اشاره به دیدار حزب مؤتلفه با هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: این دیدار فراتر از یک اشتباه بود زیرا نمی‌توانند هاشمی را مدیریت کنند.
وی با بیان اینکه جریان منتسب به هاشمی به صورت پنهانی جریان انتخابات را مدیریت می‌کند، گفت: هاشمی بخشی از طیف‌های مختلف را به صورت غیرمستقیم مدیریت می‌کند.
الهام بیان داشت: تمام کسانی که معتقد به رهبری و خط امام (ره) هستند باید مواظب باشند برخی اوقات تندروی نکنند ضمن اینکه خوش‌بینی نابه‌جا نداشته باشند.
مشاور حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید اصولگرای واقعی باشیم، خاطرنشان کرد: اصولگرای واقعی برای تفکر ناب انقلاب و امام (ره) از خود می‌گذرد تا این تفکر حفظ شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد